Trött


Urk vad jag är trött, det är tydligen jobbigt att jobba, jo! Själva jobbet i sig är inte jobbigt, bara att stå i gassande sol, upphöjd på en ramp utan skugga i 8 timmar, det är JOBBIGT  & VARMT! Men jag blir rik i alla fall.

Imorgon är det full agenda igen, första fyller lilla Hamphus 3 år, fira fira, sedan bli det shopping inför Kreta resan med Jennie, mycket trevligt. Detta avslutas med att titta på Jennies nya lilla hundvalp Simson. Något säger mig att han är liiiite söt!?
Resten av helgen och veckan består av jobb och utflykter, sedan det värsta man kan tänka sig! Avsked av Tove, vill inte ens tänka på det, jag kommer dö! Jag dog!

Vad ska ni göra i helgen?

Malin, denna bild är till dig!

clowner/Clown03.gif


Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0