Allsångbakis


Är helt sjuk bakis idag, trots att jag inte drack en droppe alkohol igår, det måste vara allsången helt enkelt. Det tar på krafterna att vänta en HEL dag ute i spöregn sol och åska, urk! Gårdagen var i alla fall toppen, artisterna var bra och humöret på topp, eller nja inte hela dagen kanske.

Vi fick en god bulle av Anders och han godkände vår skylt. Sedan tog jag och Jennie en liten tripp och kollade på djuren, vilken höjdare, eller inte. Vi såg i alla fall björn, älg, ekorre, säl, gris, påfågel, och annat äckligt.

Höjdpunkten igår var dock när jag satt på bajamajan för att kissa, då hörde jag någon som ropade på hjälp från bajamajan brevid, han hade blivit instängd. Det visade sig sedan vara Roland från Ronaldz som inte kom ut för låste gått i baklås, men jag tror han kom ut! Detta dokumenterades med en film, där man hör hans desperata rop på hjälp!

I ett senare inlägg kommer bilderna, håll ut vänner!


Kommentarer
Postat av: Tobias

jasså var du också där :D vad kul!

2009-07-08 @ 12:35:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0