Gripsholm - The Castle Tour


Idag fick jag äran att följa med Malin med familj till underbara Gripsholms slott i Mariefred. Det blev en underbar dag, med mat, glass och slottsvandring både på egenhand och med guide! HEYCOME HEYCOME!
Så trevligt och jag är så glad att jag och Malin har samma intresse för historia, vi blev helt lyriska inne i slottet. Men vi blev grymt ledsna när vi varken hittade badrum eller kök, våra favoritrum, haha! Tack för idag Malin, Lilian och Inger!

Bilder har jag givetvis!




       

Härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Va mysigt det ser ut! Haha härliga associationer man får där till The Castle Tour :P Haha! Men det är kul med gamla byggnader och så, som slott. Kul att höra historier om platesr! (tycker jag iaf :P)

Kramar!! =)

2009-07-13 @ 22:37:21
URL: http://annasedai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0