Hemma igen med lånad dator


Hej hopp!

Nu är jag hemma från Öland igen efter en underbar vecka där, utan stress & krav!

Nu har vi lyckats låna en dator, som går sådär, men bättre än ingen dator alls i alla fall. Förhoppningsvis kan jag få en ny dator snart, det är väll på tiden! Snart över tre månader på lagning nu. DÅLI GT!! Sedan ska vi också lämna in vår andra dator som också gått sönder efter midsommaråskvädret!
Jag ska härmed börja blogga normalt igen så fort det går, men under tiden blir det lite bloggning i alla fall. Bra va Anders?

Hoppas ni också haft en underbar vecka med mycket sol & bad!

Ps, Sa jag föresten att jag kanske har lite jobb? Kanske blir lite jobb på tippen i Strängnäs/Läggesta!



Blåäld på Öland

Kommentarer
Postat av: Anna

HEJ! Välkommen hem igen! =)

Va skönt att du har haft det bra på Öland! Men nej jag har ju inte fått något än... Det börjar helt klart bli nervpirrande nu... Kanske kanske kanske jag får ett brev imorgon (tuggar på mina nagler) :P

Och hoppas det löser sig med datorn. Och ta den tiden du behöver till att svara, det är ingen brodska, på sommaren ska man ta de lugnt ;)



Kramar!! =)

2009-06-28 @ 21:34:59
URL: http://annasedai.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Vad härligt :D.



(skriv några rader om min blogg och bli länkad)

2009-06-28 @ 22:34:46
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Tobias

härligt med Öland i det här vädret :D

2009-06-28 @ 23:39:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0