Julpyssel & bio


Idag har varit en händelserik dag! Mycket på agendan, som sagt! Först ut var Julpyssel hos Pontus med famlij & vänner, mycket trevligt! <3
Mycket trevliga människor som jag tyvärr var tvungen att lämna lite för tidigt för att bege mig till nästa anhalt, nämligen fördelsedagsfirandet för Johanna & bio!
Mycket trevliga människor där med, vilken tur jag har som får träffa så mycket trevliga människor, det måste vara för att jag är så trevlig själv! Hursomhelst så blev maten jättegod och bion var bra, så dagen & kvällen slutade lyckligt. Yesbox!

Innan jag slutar så måste jag bara säga hur mycket jag älskar livet just nu, jag har nog aldrig mått så bra och varit så nöjd som jag är nu, hmm! Så jävla skönt! Därför vill jag tacka alla mina underbara vänner, arbetskamrater, familjemedlemmar & DIG<3, för att ni gör mitt liv så jävla underbart!
Alla har en del i att jag mår så bra, men det finns 1 så gör det hela lite extra, tack för att du finns! <3<3

Återkommer en annan dag med bilder på mitt & Pontus fina julpyssel, haha!


Kommentarer
Postat av: JENNIE - HUMORBLOGGEN

Sv: Haha jaa, men hela programmet handlar inte om politik, det är ju bokklubb och sen skulle det handla lite om kungahuset också. Det kan ju bli intressant ;) Sen får man ju en goodiebag innan man går hem med lite grejer också, det tackar man ju inte nej till ;)



Precis, en sväng på stan efter får det bli! ;)



Tack själv, det var superkul! Det får vi göra om snart! =)



Härligt att höra hur bra du mår, det unnar jag dig så mycket! Kärlek är underbart <3 Pussss! <3

2009-11-22 @ 12:15:30
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: bubben ;)

hello!

tack själv för en superhärlig helg!

Tycker om dig sååå mycket, eller "ända bakom ryggen" som min kusin brukar säga :P

puss o kram <3

2009-11-22 @ 15:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0