Sambo


Ja då sitter man här 21år gammal...eller ung menar jag & ska bli sambo med världens bästa och finaste pojkvän! Allt känns så himla bra, spännnande och nytt! En nystart i livet, eller det känns snarare som det är nu livet börjar, vuxenlivet, härligt!

Vi fick alltså tag på en lägenhet och nu är det klart, den är vår. En jättefin lägenhet mitt i stan, nära till allt, nyrenorverat kök och toa, verkligen jättefint. Bäst av allt en stor diskmaskin! Nej, det kunde inte blivit mer perfekt, jag är såå lycklig!
Nu återstår bara att få Pontus lägenhet såld, sedan kan vi flytta. Flytt sker någon gång i sommar förmodligen i Juli, dock senast i augusti. Så mina damer & herrar, i sommar bli jag stadsbo och det med besked. Tänk att jag kan stå på fristadstorget och se vårat hus därifrån, det känns relativt centralt, jojo! Har även nära till underbara Malin, till mormor och till högskolan, somf örhoppningvis blir aktuell i höst.

Nej, nu ska jag torka håret och bege mig för att hämta upp Jennie! <3
See ya!


Kommentarer
Postat av: Tovisen

Åh gumman jag är då himla glad för eran skull =) Då blir det fika på balkongen i sommar då ;) <3 Nu längtar jag sjukt mycket till sommaren men tiden går fort så den är snart här =)

2010-04-11 @ 17:20:42
Postat av: JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Snygging uppdatera! :P <3

2010-04-16 @ 12:56:38
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0