Idag är idag är en bra dag!


Då var sista dagen på Calix slut, sorligt men sant. Vi fick jättemycket beröm och alla vill ha tillbaka oss, vi får se hur det blir, men kommer sakna mycket därifrån så är det bara!!
Men som jag skrev igår, så kan man vara säker på att få träffa dessa arenare igen och det gick fort denna gången, redan på måndag är det HM som gäller igen, så nu kör vi hårt där istället!!

För att fortsätta på den positiva banan kan jag härmed meddela att jag nu är fastanställd på Arena! Dock bara fyra månader, men grymt skönt att slippa oroa sig över ekonomin, att varje månad vara garanterad en minimilön och att för en gångs skull veta hur den närmaste framtiden ser ut.
Nu börjar mitt vuxenliv på allvar, jag ska flytta, jag ska bli sambo och jag har fast jobb och på helttid. Måste jag tillägga att det känns bra!?

Är dock grymt trött, skulle kunna somna på studs om jag blundade, men det får jag inte göra nu. Ska hoppa in i duschen strax, för att sedan bege mig till Pontus, det blir fredagsmys och förmodligen Solsidan, grymt bra serie by the way!
Imorgon är det mysdag med familjen som gäller, ska bli mys!!

Måste avsluta med att citera Gert Fylkings fredagsfräkis från Rix morronzoo i morse!

"-Denna är till dig Roger
-Det är illa om du går in i väggen med stånd och slår i näsan!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0