Mitt hjärta är ditt..


Fy satan vad det ömmar i fingret! Har som sagt skurit mig en del i fingrarna på jobbet och det gör rejält ont i en fingertopp jag skar upp i fredags, börjar kännas i hela handleden nu, sedan sprider det sig nog i hela armen och till slut ramlar den väll av?!

Jag försöker fortsätta blogga såhär lite mera det är ju många som läser denna populära blogg, därför tänkte jag vinka hej till mina läsare...Jennie & Mamma, hej hej!!

Just nu sitter jag på toa och bloggar, det finns inget bättre än att ha laptop, perfekt att ha med sig på toa, kan sitta hur länge som helst på toa och då inte för att jag har några behov, nejdå nejdå, vill bara vara ifred med min fina vän, laptop!!
Men tyvärr kan jag inte sitta alltför länge här, måste hoppa in i duschen innan Pontus kommer, han uppskattar nog varken att jag sitter på toa länge eller att jag ägnar min tid åt min vän, han är svartsjuk jojo!

Tänk vad tiden går fort nuförtiden, tiden bara springer iväg eller inte bara det, den kutar iväg. En dag känns om en timme, en vecka som en dag & en månad som en vecka, känns både skönt och lite kusligt, för all denna tid som bara försvinner iväg kallas visst livet och det skulle man ta vara på om jag inte minns fel? Trots detta ivriga springande, så tycker jag ändå att jag hinner med en del och att mitt liv just nu är så bra det kan bli, jag är glad, nöjd och lycklig!! <3
Men den som hävdar att tiden går precis lika fort (eller sakta, om man så vill) nu som förr kan inte ha rätt, allting utvecklas ju hela tiden, saker moderniseras, snabbas- och effektiviseras upp, så då måste ju även det gälla tiden... eller?

Förövrigt var det tänkt att jag nu skulle publicera en massa citat ala Pontus, han säger så mycket roligt min älskling (självklart vet han inte om det själv...att han är rolig alltså!), men tyvärr föll allt bort i mitt huvud, är lite utarbetad, får återkomma en annan gång, annars kommer det nya citat, det kan jag garantera! <3

Nej nu duschen!! Tjong flaggstång!


"Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter."

Nils Ferlin 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0