Reinfeldt är en grävling...


Tittar på förkväll och rubriken säger väll allt, det är inte ett bra program!! Varför gör man ett program där man visar hur det går till på ett hundkalas, eller varför ställer man en fråga till en seriös politiker vilket djur dem andra partiledarna liknar och framförallt varför får (nästan) bara folk som varit med i Lets Dance gästa förkväll?? 
Många frågor men inga bra svar och vem bryr sig egentligen? Jo, tydligen jag!

Läget idag är bra, trött som stryk bara, jag hann knappt jobba något innan första rasten imorse, jag hade nämligen fullt upp med att gäspa. Träffade en arbetskamarat i tryckeriet vid åtta, hon var ovanligt pigg idag sa hon, på nio rasten berättar hon för mig att hon nu har blivit jättetrött, jag gäspade nämligen så mycket att hon blev trött. Förlåt!!
Idag är jag också ovanligt nervlös (nervös på mitt språk), flera bra anledningar, men jag återkommer en annan dag om detta, då det vore trist att skriva ut en massa bra saker och så blir det inte så, vore pinsamt värre. Men jag kan säga som så att jag hoppas, hoppas & hoppas!!

Sista dagen på Calix imorgon, känns himla tråkigt faktiskt, trivs så himla bra där och underbara arbetskamrater, men det som är bra med bemmaningsföretag är att man kan vara relativit säker på att man träffar dem igen, på en annan arbetsplats, det är bra!!

En annan sak som är bra, är att min fina Tove just nu sitter på ett natttåg påväg från Luleå hem till Eskilstuna, hurra hurra! Nästa vecka blir det Tovemys!
Tänk att det är helg imorgon igen, sjukt och om en vecka är det påsk, kukeliku! I helgen är det mys med älsklingen som står på schemat samt att gå på konsert i kyrka, kommer bli en toppen helg, jag vet!

Nu ska jag fortsätta att häcka i soffan, det är nämligen en sysselsättning som är ganska ovanlig nuförtiden!
Tjoo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0