Det är mycket nu!


Ska strax bege mig mot Mesta fär att hämta upp Jennie, sedan blir det nog en sväng på Tuna Park, ska bli mycket trevligt att äntligen få träffa henne igen. Faktum är att jag saknar mina vänner grymt mycket, men det känns som om tiden inte räcker till. Jag har tre vänner som betyder allt för mig och som jag inte skulle kunn leva utan, ni vet vilka ni är, till er vill jag bara säga att trots att jag sällan hinner höra av mig och att vi inte hinner ses så ofta nuförtiden så finns jag alltid här, men jag saknar er sjukt mycket!! Sedan så finns det så mycket andra finna vänner och personer som jag också saknar så himla mycket, men tiden räcker liksom inte till....just nu!

Nej, tid är det jag inte har just nu, detta beror på att jag jobbar mellan sex och sju dagar i veckan och då kan ju den som är bra på matte räkna ut att det blir typ noll dagar ledigt ibland, men jag ska väll inte klaga, jag trivs på jobbena, jag tjänar pengar och jag fick (tack vare 1 maj) två dagars ledigt i rad denna helgen, vilken lyx!!
Jag mår bra, livet är bra, allt är bra så jag är nöjd ändå, haha.

Eftersom man jobbar så mycket går också tiden sjukt fort, tänk att det redan är maj och om mindre än 1 månad åker jag och Malin till Cypern, sedan kommer vi hem och det är juni, sedan väntar student, flyttning och massa jobb och svisch är sommaren över och jag ska förhoppningvis börja plugga och sedan börjar det rulla på, mitt nya liv, nya möjligheter. Jag slår vad om att jag helt plötsligt i vinter någon gång upptäcker, men vad var det som hände. Helt plötsligt har jag flyttat hemifrån, blivit sambo, börjat plugga och missat hela sommaren, haha. Men hellre ett snabbt liv än ett långsamt liv och man kan ju alltid dra i nödbromsen!

Sedan måste jag bara få citera Pontus bror Marcus, apropå att vi råkar vara många just nu som försöker jobba ihjäl oss!;
"Varför gå in i väggen när man kan springa och ta sig igenom"
Bra sagt tycker jag!

Nu ska jag duscha och snart brumma till Jennie! Tjoo!


Puss på dig fina vän! <3

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Du är fin! <3

2010-05-02 @ 17:41:59
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0