Min Helg


Shit vad tiden går fort, våren är på G, det märks i luften & på vädret (blåsten bland annat) och snart är det påsk. Påsk är en favrit högtid för mig, älskar färgerna och så är det ett säkert vårtecken!
Min kära mor är på vårdresa på kanarias och hon har redan varit borta två veckor, halva tiden, tyckte hon åkte igår.
Skolan går också skit fort, redan mer än halvvägs på andra kursen & det jobbigaste är gjort, nu väntar dock två eximinationer, praktisk och skriftlig. Spännande & Nervöst!

Har haft en riktigt toppenhelg.
I fredags firade vi fina Anna som bastat 22år, riktigt trevlig. Kvällen avslutades med ett trevlig utgång och i just love my girls.

Igår (lördag) blidde det först shopping mys med Pontus, han hittade massa fina grejer och jag ett par trosor, hihi. Blev både besök på Tuna & i Västerås. Efter det blev det storhandling och sen hem för bastumys. Älskar att basta, man känner verkligen hur all skit kryper ur kroppen och man känner sig så fräsch efteråt. Vi hade bokat kvällstiden 20.00 - 00.00, jättemysigt att basta på kvällen och slippa alla skitprogram på tv.

Idag (söndag) var det tvättdag, inte så himla kul, men välbehövligt. Vi har även hunnit med att kika film (Paranormal Activity 2) och Pontus lagadesupergod middag, couscous med stark korv och fetaost sås. Mums! Till efterätt gjorde jag nutella winerbröd, mycket mums det med.
Har som sagt haft en riktigt bra helg!

Nu inväntas Big Brother!
Tjoo!


Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0