Påskris


Glad påsk..eller vad säger man?! Kanske lite tidigt, men tyckte att det skulle pigga upp med ett litet vårtecken i hemmet. Detta är resultatet!





Inhandlade dessa fjädrar när jag var nere på stan med min fina mormor och åt på Mingan. En riktig mysdag!
Har även pratat lite i telefon med mamma borta på Canarias, låter som om hon har det riktigt bra! Fint väder och mycket god mat, det är hon värd....så länge hon kommer hem med massa presenter till mig förstås, haha!

Imorrn väntar först tandläkaren (sådär kul) och sedan skoldag, då är det nämligen dags för det praktiska momenten, det blir förflyttningsteknik, intessant och spännande och se hur det går.

Nu inväntar jag Pontus, vi ska käka rester från Mingan, mums! Undra föresten om han märker någon skillnad med påskriset...men det tror jag för han såg att jag hade städat hela lägenheten igår, inklusive rensat upp hela hans garderob som låg utslängd brevid sängen.
Nu ligger och hänger allt i ordning efter snygghet och märke, precis som man ska ha i sin garderob!

Tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0