Sunnyday


Igår var allt bajs och trist, idag är allt solsken, haha.
Hatade gårdagen, satt hemma själv och pluggade vårdteoretiker och annat äckligt (men dock intressant). Pontus fick vara ute på landet och äta god mat och jag var ensam och inne, buhu på stackars mig. Jag satt dock ute och pluggade några timmar, men det var ju molning och kallt.

Idag är allt mycket bättre, solsken och mycket värme på baldaklavan (balkongen) och jag blir brun...eller i alla fall röd. Snart så ska jag dra och handla välkommenhem middag till mamma, som kommer hem från kanaria idag, jippi. Detta är alltså en bra dag. Har även hunnit med att plugga lite idag med, men idag var det mycket mer kul, kanske för att jag dag dumpa just de kära vårdteoretikerna!

Ska kanske även tillägga att gårdagskvällen slutade bra i alla fall, fick fin påskpresent av svärmor och svärfar. (tack snälla ni!) och jag och älsklingen såg två toppen filmer och för en gångs skull några filmer JAG vill se, haha.
Kvällen slutade mindre bra för grannen, då ambulansen var här inatt och hämtade ett något full festdeltagare, men äre fest, så äre!

Nej, nu måste jag dra vettni!
Tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0