Friday


Fredag idag alltså, nästan veckans bästa dag, jag gillar lördagarna med faktiskt! Vilket ruskprick väder det är ute idag, vilken tur att jag inte behöver gå ut idag, ska iof gå till mormor ikväll och äta middag, men hon bor jue bara ca 100 meter bort, haha. Idag är det återigen plugg som står på schemat, ska läsa boken Arbetsgruppens psykologi, trots att titeln innehåller ordet psykologi, så är den tyvärr väldigt tråkig att läsa, men man får väll stå ut, det kunde helt klart ha varit värre.

Ska bli trevlig att gå till mormor ikväll och käka lite, mormor gör alltid god mat!
Annars ser jag fram emot morgondagen då jag första ska till Malin och snacka en massa, så kul för det var väldig länge sen vi sågs, det blir tyvärr så när man är två väldigt upptagna kvinnor. Senare på kvällen ska jag hem till Jennie, för att se på Melodifestivalen. Jennie och Tobbe har även skaffat två små söta kattungar som jag sjävklart ser fram emot att se, det kanske t.om är så att dem lockar mer än min vän?! Haha nejdå klart jag vill träffa Jennie också!

Nej, nu måste jag ta mig i kragen och börja läsa boken!
Pjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0