Pluggeliplugg


Jajamensan, hela denna dag har gått åt att plugga minsann. Förutom pauser för frukost och lunch så har jag läst hela dagen. Känner mig som en fullproppad hönshjärna, haha.
Helt sjukt vad mycket information man kan mata hjärnan med, hoppas att någonting stannar kvar iaf.
 Den första kursen vi läser nu är väldigt flummig och innehåller inte så mycket konkret, vilket kan vara kul iof, men det får inte vara för flummigt. Dock känns kursen som en ganska bra start på denna utbildning, den innehåller mycket grundläggande och självklara saker, även mycket referensteknik, kritiskt tänkande och att skriva vetenskapligt!
Åh känner mig helt seg i bollen nu, haha!

Nu ska jag i alla fall lägga ner plugget för idag och börja invänta min fästman, som iof inte kommer hem förens åtta. Då ska vi åka och storhandla och sen hem och laga blodpudding! Gott!
Här vill jag också bara tillägga vad jag hatar att ha olika tider, det gör att vi alltid äter runt nio på kvällarna. Det gör att man får en jättekonstig rytm och att man alltid lagar mat när det bästa tv programmen på tv går. Men det är väll bara att stå ut, ett alternativ är att jag lagar mat och äter tidigare, men det är tusen gånger mysigare och trevligare att både laga mat & äta den tillsammans jue!
Varför kan inte alla jobb vara mellan 7 & 4?

By the way så håller grannarna i lägenheten över oss att renovera eller liknande. Från tidig morgon till sen kväll (dem håller på forfarande) bankar dem, sågar dem, dunsar dem & borar dem, plus att jag en antal gånger höll på att få några långa bräder i pallet och ner på balkongen där jag givetvis satt och pluggade! Blä på dem!



Plugghäst! Yes I am!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Satt du ute på balkongen och pluggade? :O Kallt ju! <3

2011-02-02 @ 19:10:41
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Luucy

Hatar när man har så mycket plugg haha, än så länge har jag tid till att ta det lugnt med :D

2011-02-03 @ 17:01:39
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0