Aj mitt knä


Ja såklart, jag med min otur.
Igår skulle jag och Pontus sätta upp hyllor lite överallt i lägenheten (det blev jättebra och skitsnyggt by the way, haha) och så skulle vi sätta upp hyllor över sängen och därför så var vi tvugna att skjuta ut sängen från väggen. Därför blev det lite ont om utrymme vid sängänden för passage, men såklart glömde jag det, så jag dundrar in i sovrummet som vanligt, sängen sätter krokben för mig plus att jag fastnar i sladden till slagborren som ligger på byrån så jag gör värsta vurpan och rullar runt och landar på golvet tillslut. Det gör även slagborren som gör värsta repan och hålen i golvet, plus att jag tydligen slår i mitt knä rätt rejält.
Dock märkte jag inte det då, jag visste knappt vad som hände, helt plötsligt låg jag bara där och asflabba. Igår kväll, natt och speciellt idag har jag alltså väldigt ont i knät, bajs också jag som precis kommit igång med träningen, nu får jag böra träna överkroppen, haha

Trots allt detta som hände, plus massa krångel och lite sneda hyllor, blev det som sagt väldigt bra och ÄNTLIGEN är vi kalar med lägenheten, efter de 6 månader som vi (bara) har bott här! Eller.....det måste dras om lite sladdar och sättas upp kabelkanaler också, men sen är vi KLARA!


Kommentarer
Postat av: Luucy

Vilken tur att det blev bra trots olyckan :D

2011-02-02 @ 17:08:56
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0