I <3 Söndag


Jag älskar söndagar när dem är mysiga, lugna & när man inte behöver gå till jobbet nästa dag, haha.
Igår åkte jag ut till mamma & pappa för att umgås lite & för att sova över, riktigt trevligt faktiskt, så därför blev jag även kvar här ute idag. Även Pontus kom ut hit imorse så nu har vi haft en riktigt mysig dag här ute med pappas "hotell" frukost, mammas "hotell" mat (lasange) och vi passade även på att låna badkaret.
Ikväll väntar dock en tvätttid på oss hemma, men det är ganska soft, jag gillar verkligen vår tvättstuga. Långa genreösa tvätttider, riktigt bra maskiner och torkrum & det bästa av allt är att det finns tre maskiner så det går snabbt att bli klar.
Får dock inte missa premiären av Solsidan ikväll, en favoritserie för oss som för dem flesta andra!
Nej nu är det dags för "hotell" fika!


"Han är så skum att han inte ens behöver tvättmedel"


En Rosa tvättmaskin skulle man ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0