Mami


NU sitter jag på gästtoan ute på landet hos mamma & pappa, haha. En mycket mysig plats att blogga på anser jag. Idag ska jag umgås med mami hela dagen, det är riktgt mys det. Tanken är att vi ska sling mitt hår lite senare och jag hoppas det blir så, trots min madrömsupplevelse från förra gången detta skedde.
Då satt jag riktigt fast i slinghettan med massa hår som var en enda stor jättetova, buhu. Om inte Pontus hade kommit och räddat mig, då mamma inte är så smidig och det gör ont så fort hon tar i mitt hår, så hade mitt hår inte överlevt den gången.
Men idag ska vi alltså göra ett nytt försök och det som talar för att det ska gå bra denna gången är att jag nu jar ett mycket mer otovigt och nyklippt hår, dessutom har jag mycket mindre hår än sist.

Det kan även hända att vi åker på en utflykt till Lager 157, jag och mamma älskar nämligen utflykter, jojomensan. Senare ska vi även laga världens godaste fisksoppa. Ett jättebra alternativ om man inte tycker om fisk. När jag var hon läkaren tidigare i veckan sa han att jag måste äta mera fisk, vilket kan lbi svårt för mig som bara tycker om lax, men då är fisksoppan jättebra att variera med.

Måste även passa på att vinka till Jennie och Tobbe osm idag sätter sig på planet till London, trots att jag är grymt avundsjuk, vem skulle inte vara det liksom, så är Jennie grymt värd denna resan och jag ser fram emot att se alla snygga bilder sen!!

Nej nu börjar det bli dags att bege sig från toan, så jag får lov att avsluta här. Tjao!


<3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Älskar bilden! Haha <3<3

2011-01-23 @ 20:58:50
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0