Ny frissa!


Idag var alltså min första dag på min uppladdningvecka inför skolstarten. Det blidde en mycket bra dag, över förväntan. Min fina mor hämtade mig tidigt så vi kunde dra en repa på TP & så jag bland annat kunde lämna in mina & Pontus förlovningringar för gravyr. Ska bli kul att äntligen få lite gravyr i dem, dock kommer det kännas tråkigt & tomt att vara utan dem i två veckor, men men.
Tack vare presentkort på akademibokhandeln, som jag så generöst fått av min fina släkt på min födelsedag kunde jag handla fina nya pluggstuff. Det blev mycket fina saker, riktigt kul tycker den blivande pluggnörden! 

Sedan blev det ett efterlängtat besök hos frissan och resultatet blev NÖJD!! Skönt att slippa ha en tråkfrisyr bara för att kunna sätta upp det på jobbet, nu är det mer en riktig frisyr, en plugg frisyr, haha!
Efter detta blev det en sväng på stan för att köpa slingor till det nya tillskottet, sedan bar det av till läkaren.
Läkaren var ganska nöjd med mig, men mer låter jag vara osagt, alla är väll lite osunda ibland...eller. Iaf så var det inga stora problem och snart ska jag ju bli tränings nörd på friskis också, måste bara vara helt kry från snoran först!!

Efter att ha fixat lite i hemmet så har jag nu hamnat i liggade position i sängen framför TV:n, en av mina favorit saker här hemma, förutom datorn då, haha!
Vad blir det för mat på TV:n och jag blir sjukt hungrig, hmm vad blir det för mat ikväll...Pontus!?!



Min nya frisyr!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Spännande att se nya frillan i morgon ;)<3

2011-01-17 @ 22:44:09
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0