Tacobowling


Ikväll ska jag faktiskt ta och masa mig iväg på en rookieaktivitet och det ska bli superkul. Ikväll är det Tacobowling som står på schemat & jag är taggad till tusen, för jag menar tacos är gott och bowling är kul, haha.

Det känns riktigt bra med skolan och det blir bara bätte och bättre. Efter vårt första gruppmöte idag känns allt skitbra, jättetrevliga och bra tjejer allihop och vi kommer ha det toppen tillsammans och framförallt göra ett bra jobb! Allt känns forfarande nytt förstås, men man börjar få ett hum om hur man hittar på skolan, hur man ska gå tillväga osv. Toppen med andra ord!

Igår blev det hårdträning med Jennie igen, denna gången blev det över två timmar på gymmet, riktigt härligt. Idag känns det i kroppen kan man säga, men imorrn är det på´t igen. Måste än en gång poängtera vilken bra PT Jennie är, hård men snäll, haha.

Nu är det snart dags att piffa upp sig lite, piff, piff är viktigt när man ska ut!
See ya!



SSK- Rookie VT11


Kommentarer
Postat av: Jennie

Bästa träningsklienten också ;) <3

2011-01-27 @ 20:09:44
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Luucy

tacobowling låter skitkul :D

2011-01-28 @ 12:05:34
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0