Träffa Jennie


Senare idag ska jag ner på stan för att träffa fina Jennie, det var ett tag sen nu så det ska bli så kul & mysigt! Jennie är en av de underbaraste vännerna jag har och hon betyder allt för mig, det är verkligen nått speciellt att få ha en sådan vän! <3

Annars så njuter jag av min ledighet, att inte behöva gå och lägga sig tidigt på kvällarna. Man kan sitta uppe lite för länge och titta på något tvprogram man egentligen inte vill se, men ändå gör bara för att man kan!
Sedan njuter jag av de härliga sovmornarna som jag också får dela med min fina Sambo, få förunnat. Bara det att man kan vakna när man vill och sedan ta dagen som dem kommer, ingen stress för jag hinner med allt, för ovanlighetens skull. Idag har jag trots att jag sov till nio hunnit med en hel del, bland annat har jag börjat plugga. Jag har börjat läsa lite litteratur vi ska använda oss av första veckan i skolan, men eftersom jag tjvustartade idag kan man nästan säga att jag från och med nu är högskolestudent! Härligt!
Jag känner redan hur lärd jag är, haha!

Snart är det dags att inta någon lätt lunch och så skulle jag behöva plocka av julgranen också, så man kan slänga ut den någon gång. Dock är julgranen det ändå Juliga vi har kvar här hemma, men ändå det måste BORT!!! Bort med vintern in med våren!



Vår julgran!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan man inte få se lite fler bilder på lägenheten? är lite nyfiken av mig ;)

2011-01-18 @ 12:30:28
URL: http://lindslus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0