Vintage


I love it, second hand och myrorna jo men visst, men det bästa av allt min egen och min mors garderob!
Tänk att kolla in sina gamla (och då menar jag verkligen gamla) kläder och även titta djupt in i mors garderob och hitta massa vintage fynd, som helt plötsligt är modernt igen! Me like!

Hittade mycket fint idag när jag var hemma och hälsade på, bla en svart långkjol, armyfeak converse, army väst, virkad kort tröja och ett antal halsband!! Supernjöd med att kunna uppdatera vårgarderoben lite med nygamla plagg. Självklart blev jag även bjuden på mat när jag var hemma. Spicy till lunch och köttfärsås och spagetti till middag, jättegott!

NU väntar jag på min älskling som ska skjutsa mig hem!

Vill även passa på att tipsa om några favoritbloggar, som just handlar mycket om mode & vintage!

Colorelle modeblogg, Wonderland by Viola Bergström, Lisaplace


Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0