Fisk


Sov till elva idag, skönt!
Strax efter tolv skulle jag till mormor och äta fiskgratäng så hade en dryg timme på mig att;
Skriva en A4 reflektion till skolan
Äta frukost
Duscha
Klä på mig, sminka mig och borsta håret
Kolla fb, mail och mdh..se..
..och gå till mormor
Jag kan stolt meddela att jag hann, var hos mormor 12.17!
När jag kom fram fick jag en underbart god fiskgratäng och en kopp kaffe, efter lite snack gick jag hem igen.

Hemma igen fick jag ett ryck och cykla lite träningcykel, hur långt eller hur länge jag cykla kommer jag inte att tala om, men jag är ändå stolt över mig själv..och att jag kommer fortsätta göra detta regelbundet kommer jag inte heller säga, för då kommer jag definitivt inte fortsätta göra det!

Nu ligger jag i soffan och glor Project Runway och tidigare cyklade jag till top model. Rätt bra motivation att träna till anorektiska kroppar, eller inte!
Jag anser i alla fall att skönhet kommer från personlighet och sitt sätt att vara, alla mina vänner är fuckin gorgeous och underbara personligheter! Så äre bara!

Ikväll blir middag på Sylvan med några av mina fina vänner, mys!
Tjong!


Okrå, vi having dinner!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0