Jennie<3


Idag har varit en riktigt bra dag!
Har spenderat stora delar av dagen med Jennie, denna människa får mig alltid glad och alltid att må bra! Men inte bara det, hon är även grym på bloggdesign, så det ni ser NU är resultatet av detta!!
Jag är grymt nöjd Jennie<3, föresten här kan ni läsa hennes blogg!

Idag har det blivit mycket snack, lite shopping, lunch på donken och bokningar av TRE grejer som ska ske nästa vecka. Nr 1 är klippning, Nr 2 är spa, Nr 3 är hemligt!! Mohahaha
Det ända jag är säker på att det kommer bli grymt!!

Idag när jag skulle ner på stan hade jag 7 min på mig att ta mig ner till Jennie, en god tidsmarginal om man inte
1. Träffar poliser på järntorget som stannar med en stor buss för att lukta på blommorna?! What?
2. Möter sin mormor påvägen (dock väldigt trevligt)
3. Blir stoppad av ett fyllo som vill kramas (blev dock ingen kram och han vara bara trevlig och nöjde sig med ett Hej!)
Min tidsgräns sprack med 2 min. Attans!

Nej, nu är jag klar här på toan, ska bege mig till soffan.
Pjong!


Gammal bild, men ack så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0