Sommarn is backish


Jupp, så äre! Idag åkte jag och Pontus ut till föräldrarna på landet, blev nercabbat i sommarbilen och kött på grillen, precis som sommar, solen sken och ingen jacka behövdes, lovely!
Mamma bjöd på mumsig kladdkaka och det blev även lite spel och mys med brorsonen och pontus, jag vann inte den här gången heller.

Har nyss cyklat på träningcykeln igen, 3 dagar i rad måste vara rekord. Tack vare mitt träningrus, har jag nu tvingat upp Pontus på cykeln, han verkar rätt missnöjd nu, men man jag är säker på att han blir gladare igen när han kliver av, haha! Kör lite motivation i form av matlagningsprogram med Per Norberg på tv:n, vet inte varför det skulle vara en motivation, men ändå.

Nu måste jag duscha bort kebabdoften (svettdoften) från min kropp!
Tjång!


Svettig, men nöjd Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0