Festis


Ikväll äre fest på G, mådde inge vidare igår, mår lite bättre idag, så nu dödar jag mina bakterier med alkoholen. Moahahaha!!

Blev Hälleforsnäs marknad idag, men det var ingen hit, nu hänger jag i päronens soffa ett tag, sedan bär det av in till city igen för förberedelser inför ikväll. Måste ju måla på mitt ansikte och klä min späda kropp.
Ska tagga med lite go musik och missbruka wordfeud.
I natt sa jag att jag INTE skulle bli beroende av denna app, jag skulle inte ens testa den. Mindre än 24 timmar senare är jag fast, bra! Därför måste jag utfärda en varning, men har ni redan fått detta missbruk, får ni gärna adda mig. AmandaWho & jag föredrar normal spelplan!

Ikväll taggar jag till dessa songs;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0