Sjukdom


Halsvärk, bröstvärk, magvärk, yrsel, feberkänsla, illamående, skakningar & lös mage, ja det är det jag dras med idag, hurra!

Blir inge Västerås idag, bli sängen, tv & cola zero istället, det duger ok vid sådana här tillfällen.
Lyckades pina mig igenom en halv dag i skolan i alla fall & en sväng på stan (vilket iof inte alls var en pina, då jag fck umgås med min fina Jennie<3)
Skolan blev en ännu värre pina, då vi pratar om virus, bland annat rotavirus & calicivirus (vinterkräksjuka & magsjuka i vardagligt tal), då man själv bara vill kräkas och bajsa, men jag överlevde!

Tröstade mig med att efteråt genom att gå med mina underbara klassisar (som oxå underlättar mig från pina) till möke öp störe och köpa mig det underbara Maria Montazami läppestiftet (mitt uttal).
Jag säger bara en sak, MUMS!

Jag tror även att mitt lilla kaffedrickade kan ge mig viss darning, och rusande hjärta & varför inte lite kulen mage oxå. Vem vet?
Sedan så irriterar jag mig jättemycket på att jag alltid får till så långa & jobbiga meningar när jag skriver, förstår knappt själv ibland vad jag skriver, men orkar inte anstränga mig att ändra mig, typ.

Men jag gör väll som Grotescogänget och säger;
"Det är bögarnas fel"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0