Tröttis


Idag är jag liite seg, slog upp ögonen en sisådär klockan två och har segat mig i sägen till typ nyss, då jag tog en välbehövlig dusch, så nu är jag fit for fight for the tävttstuga.
Innan duschen vart det iof lite frukost i form att Hot Wings som jag i natt tydligen fick med mig från Donken, mycket smarrig frukost!

Kvällen och natten igår var riktigt trevlig, tjejsnack, musik och dans som bara vi tjejer kan. Men nu får det nog bli en helgs vila från festadet, så satsar jag på det obligatoriska tentavinet om två veckor, eller hur tjejer?

Förövrigt på västfronten intet nytt, missbrukar Wordfreud, vinner såklart mot Pontus.
Apropå Pontus så heter han numera Ponny, i alla fall enligt auto correct. Han mejladress är också numera
Ponny_Pettersson_89@Hökmark.com, också såklart enligt auto correct!

Damm you autocorrect!

Later fellows!

damn you auto correct funny iphone fails and blunders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0