Nytt år!


Först & främst ska jag be om ursäkt till dig Anna, klart du oxå läser min blogg, så hej mina 2 läsare!

Nu är det nytt år & nya möjligheter. Det nya året firades in i gurkstaden med mycket trevligheter & trevligt folk. Idag fortsatte jag att fira nya året med att plugga hela dagen. Resten av veckan ska jag fira med att ha 6 dagars praktik & skriva hemtenta den 7:e dagen. Sen är det bara 7 dagar till med plugg till 2 tentor plus praktik, men efter 14 dagar utan ledighet, så får jag iaf 1 vecka lov innan nya terminen drar igång. Den som sagt att det är lugnt att plugga har fel!!

Jag är i alla fall supernöjd med min nya fön, så himla bra uppfinning av äpplet Jobs typ!
Bye to you!

Nyårspuss<3


Kommentarer
Postat av: linda

Linda läser också, trogen lärare sen dag 1 ;)

2012-01-01 @ 21:29:09
URL: http://Lindslus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0