What a beautiful day!


Riktigt härlig dag, med massa solsken. Blev en liten utflykt till vattnet idag, Pontus & Jag köpte med oss mat & drog ut till Mälarbaden för att sitta i solen & käka, kallt men härligt med luft! För mig bidde det underbart god sushi & för rå fisk hataren bidde det någonting lite onyttigare.

Resten av dagen har gått åt till att slappa & ikväll väntar det filmkväll, sista Harry Spottar filmen, jag som älskar Harry Spottar filmerna.....not. Fattar aldrig någonting, vad som händer eller varför det händer, sen så tycker jag Harry ser ut som en tönt. Sådeså!

Shit. Nu har jag retat upp en hel hoper av människor känner jag.

Så nu säger jag Bye istället! Bye!

Egopic, som i riktig sann bloggare anda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0