Mys is the shit


Denna dagen stavas mys!! Först vakna upp hemma hos Pontus, bara det är mys. Sedan blev det mysdag med familjen på Tuna Park och sedan vidare till Ming Palace, här måste jag även lägga in ett kors i taket för jag och mamma fick pappa att shoppa, eller egentligen var det han som ville det, frivilligt!! Tre T-shirtar, två skjortor och strumpor, så mycket har inte han handlat dem senaste fem åren eller nått, haha! Mycket fint var det i alla fall.

Sedan bar det hem till Pontus igen, där jag är nu. Han har precis kommit hem och står nu och duschar, synd att jag duschade imorse, annars kunde jag ha joinat! :P
Resten av dagen & kvällen kommer fortsätta i tecknet mys, det blir slappa och titta på tv skulle jag tro, skönt att bara göra ingenting.
Imorgon blir det ännu mera mys, först en lååååång morgon med älsklingen och sedan träffa lite släkt och dagen avslutas med konsert i kyrkan!

Sedan är det måndag igen och dags för HM, ska bli riktigt kul! Är lite orolig för hur det blir med strejken bara, men det blir nog bra, kanske blir man ledig då istället??!

Vill bara avlsluta detta inlägget med att vinka hej till mina underbara vänner, just nu skanar jag lite extra mycket tre speciella tjejer i mitt liv!!
Jennie, Tove & Malin, ni är underbara glöm aldrig det, skulle aldrig vilja leva ett liv utan er!!!

Adjö!

"-Så du menar att en höna skulle ta på sig kondom och gå på bordell frivilligt?
-Ja, precis så menar jag!"


Kommentarer
Postat av: JENNIE

Du är underbar <3

2010-03-28 @ 12:36:00
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0