Tlööööött


Alltså jag är så fruktansvärt trött, känns som om jag går runt i ett zoombietöcken, inge kul alls! Får fan tagga till nu så jag är pigg imörrn, då ska jag nämligen jobba natt för första gången i mitt liv, men kul skare bli!
Sen väntar två jobbnätter till, sen ska jag tagga för tenta på tisdag och för nästa i början av maj! Ska bli riktigt kul att jobba på fredag, då jobbar jag nämligen på Hoffmaestro på lokomotivet och det känns som om hela stan ska dit, kul kul! Undra hur många...och fulla kamrater jag kommer att träffa på, haha?!

Just nu befinner jag mig på landet och blir serverad god mat i form att hemmagjorda köttbullar och brunsås, det finns nog ingen godare husmanskost än just det!

Mamma har även visat lite filmer på youtube från mascadalen på Kanarieörarna, det ska tydligen vara den vackraste platsen i hela världen, men vägen dit är tydligen värre än en mardröm. Upp för ett berg på världens slingrigaste vägar och ner igen och tillbaka. Tydligen kommer inte ens bussen runt i kurvorna, utan får backa och hålla på. Brevid kanten finns endast några små "gråsuggor" och stup på typ 100 meter. Mamma överlevde dock, men är fortfarande i Chock, typ en sådär två veckor efter, haha!



Tjo på er!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fyfan för att åka där! Påminner om vägen upp till borgen i Alanya, Turkiet. Var typ också sådär höga "räcken" och slingerväg upp. Sjukt läskigt!



Haha ja "lilla Jennie" har jag nog varit för många ;)

2011-04-20 @ 20:53:58
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0