Hemtenta


Idag har det varit plugg hela dagen, jag håller på att skriva en hemtenta. Det har väll gått ganska bra idag, men det tar väkdigt mycket längre tid än man tror att skriva, eller inte bara att skriva, att tänka och läsa också. Är i alla fall snart färdig, ska bara skriva en avslutning men det får bli imorrn. Tur att jag tacka nej till jobb imorrn, för det visade sig att det blir en hel del plugg och även städning att göra under morgondagen.

Idag är jag ute hos mamma och pappa och pluggar, det kan vara skönt med lite miljöombyte. Är även skönt att bli lite bortskämd, har tillexempel fått mycket god mat. Först potatis och purjolöksoppa och senare ikväll blir det  någon slags tacokyckling gratäng, ska bli gott!

Härligt med fredag imorrn också och sen helg, ska försöka vara pluggfri i helgen och även då åka ut till M&P och kolla Melodifestivalen och på söndag är det tvättdag, ska kanske kolla på när P spelar badminton, kan bli en upplevelse det med!

Nu ska jag vila mina ögon lite!
Plong!


Kommentarer
Postat av: Luucy

Jobbigt med stora hemtentor :S

2011-02-17 @ 19:28:31
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0