Helg


Härligt helg, med underbart väder. Har tyvärr inte hunnit vara ute så mycket för igår var det födelsedagskalas i Västerås och idag är det tvättdag! Jag och älsklingen ska dock försöka gå en promenad mellan maskinerna senare!
Igår efter Västerås blev det Mellomys kväll hos min fina Jennie, det var mys som vanligt. Massa snack, skratt och gottis.
Idag blev det sovmorgon och en förmiddag framför Vasaloppet. Min älskling passade även på att beställa en efterlängtad OnePiece till mig och även göra frukost på sängen. Måste jag säga att jag har världens finaste pojkvän, hihi!?
Nu väntar vi på att första maskinerna ska bli klara, sen är det som sagt ut och njuta av solen och sen hem och laga någon god mat. Hmm, det är alltid så svårt att komma på nått att äta, men vi har köttfärs, falukorv, fläskfilé och lax hemma, så något borde vi ju kunna knåpa ihop!

Strax tvättstugan! Tjoo!

OnePiece Lusekofte Lillac

Mine, mine, mine!!!<3


Kommentarer
Postat av: Luucy

oh jag vill ha en onepiece, så mysiga :D

2011-03-07 @ 12:58:53
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0