Berätta om meningen med livet. Lite kort bara.


Min mening med livet just nu är, ja det vet alla redan så skit samma.

Fast nu gör jag inte det, för nu bloggar jag för att slippa göra det som alla vet. Tidigare idag var jag i skolan och träffade mina fina klassisar för att göra det alla vet.

Efter det alla redan vet blev det lunch på Kaka, smarrig Chilikyckling. Mums! Sedan bar det hemåt, för att hoppa i onepiecen och lägga mig under värmefilten (bästa uppfinningen ävar). Med både onepiece och värmefilt kan man tro att jag är en frusen person och ja det är jag!

Längtar till fredag kväll gör jag också, för då är allt det där alla redan vet över och jag är fri i 3 hela dagar! Skönt! Hoppas på fint väder i helgen, så man kan vara ute mycket och bygga på immunförsvaret lite. På lördag blir det tentavin oxå, en dag efter men vad gör väll det om 100 yare!?

Nä, nu har jag inte tid att blogga, dags att plugga! (Nej, nu skrev jag det ju i alla fall, jag menade såklart. Det alla redan vet!)

Piss & kräm på er!





Kommentarer
Postat av: JENNIE

MAN MÅSTE JU SÄGA TILL NÄR MAN BÖRJAR BLOGGA IGEN JU! :( Haha! Sen måste du uppdatera lite här på sidan... du har varit 20 år väldigt länge ;) PUSS!<3

2011-10-05 @ 15:53:15
URL: http://jennesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0