Resultatet!


Blev gudomligt! Det godaste jag ätit och ja jag gjorde allt själv! Tyvärr blir det svårt med recept då jag gjorde lite som jag ville, men hemligheten till allt är; fega INTE med kryddor, vitlök och honung är ett måste, funkar på/till allt!

Fläskkarréspett i en marinad av olja, soja, honung, vitlök, salt och peppar. Stekt i stekpanna!



Räkor med skal (små) frästa i vanlig panna, med olivolja, vatten, cabal oleke, vitlök, lite honung, örtsalt/vitlöksalt

 

Bruchetta är gjort på lantbröd, med finhackad tomat, basilika, purjolök, vitlök och olivolja (även liten honung, pinjenötter, solrostjärnor) Stekt i stekpanna med olivolja



Sallad med tomat, bladspenat, galiamelon, fetaost, pinjenötter, oliver med vitlök, solröstjärnor. Balsaminco vinäger och lite olja, salt och peppar. Aioli av majonnäs, lite mjölk, salt, peppar och mycket vitlök



Korv med vitlök




Kommentarer
Postat av: Mia

Mmmm, älskar bruchetta, massa vitlök ska det vara!!! <3 <3 :D

2009-07-21 @ 23:54:34
URL: http://miamaki.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

DAMN YOU WOMAN! Du gjorde mig hungrig nu :P Allt ser grymt gott ut!!! =) Bra jobbat!

KRAMAR! =)

2009-07-22 @ 20:39:40
URL: http://annasedai.blogg.se/
Postat av: JENNIE

Jag är imponerad! Fan hoppas det löser sig med resan men det tror jag, hon verkade ha koll på alla lösningar ;) Brukar ju alltid krångla när jag är med. Pussss <3

2009-07-23 @ 18:01:47
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0