En stressad sjukling


Ja då blev man sjuk då, har ändå klarat mig völdigt länge sedan sist, så jag klagar inte, men det har ju aldrig varit roligt att vara sjuk och inte heller denna gången!
Igår blev jag hemma från jobbet och var förkyld, men ju mer dagen gick blev jag ändå kryare & kryare tyckte jag, men tji fick jag mitt i natten när jag mådde bättre än på länge får jag världens frossa och jag skojar inte om jag säger att den kom på 10 sekunder, sedan var det bara att springa till toan för att kräkas, urk!!!
Idag mår jag inget vidare alls, men har inte spytt nått mer, skulle tro att det var en febertopp som jag kräktes av och sedan var det värsta över, nu är bara efterdyningarna kvar och dem är inge kul alls, men jag överlever.

Nu vill jag bara bli frisk för jag har inte alls tid att vara sjuk, som vanligt är det gör mycket som står på schemat för lilla mig och har så varit sedan slutet av januari, kul men stressande. I helgen var det tänkt att jag skulle fira min kusin som fyller 30 år...hmmm eller var det 25?? Sedan ska jag och Pontus tillsammans hinna städa, rensa och fixa hans lägenhet inför mäklaren som kommer på tisdag, sedan skulle vi behöva börja åka till heminredningsafförer för att börja planera kommande flytt och mitt i allt detta ska vi båda jobba på söndag, för att sedan forstätta en hel vecka framåt och jag mår inte bra och Pontus håller på att bli sjuk. Känns som om det är lite för mycket för vad man ska hinna med, kanske inte konstigt att jag konstant har ont i magen och mår illa, det känns lite som ett gigantiskt svidande sår i magen, jaja det löser sig. Trots allt så är det bara roligt saker som kommer, det är bra och jag är så tacksam över allt jag har!! Ja, jag är lycklig!

Vill bara oxå passa på att Gratulera Jenny och Dennis som fick en liten flicka igår!! Stort Grattis till dem!!

Nej, nu måste jag mata min mage, den får ju inte mindre ont av att svälta precis!!

Tjing Tjong!

Annnnna 1 vecka kvar!! Woohoo! =)


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

WEEE!!! 1 vecka som kommer gå SÅ FORT!! :D

Längtar!!!

2010-04-16 @ 18:30:55
URL: http://annasedai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0