Helg


Känner mig mycket bättre idag tack och lov, så förhoppningsvis är jag helt kry imorgon och det går prima att jobba.
Idag vare kalas hos min kusin som fyllde hmm...25. Det vart god mat och mys med Hampus, fick puss på kinden och vi läste sager under värmefilten. Vi läste sådana gulliga pixi böcker och jag gick i barndom när jag fick läsa min gamla favorit Anders bakar kakor!

Nu blir det mys med Pontus (som alltid) hela kvällen och imorgon blir det som sagt jobb, dock kort dag så det blir skönt, sedan så har jag ju fördelen (eller nackdelen, beror på hur man ser det :P) att jobba på samma jobb som pojkvän så det blir till att umgås hela dagen imorgon med, inte mig emot, men självklart gör jag ett kanonjobb ändå!
På måndag väntar nytt uppdrag, ska jobba på den mobila soppstationen som tillhör Eskilstuna energi & miljö, en soppstation som åker omkring i kommunen och på måndag är det Kvicksunds IP som gäller, kom gärna dit & hälsa på!! Tisdag och onsdag är det Torsharg som gäller!!

Jaja nu vare slut på orden märkte jag så jag slutar att skriva.........................................................NU!

"-Är du pingstvän?
-NEJ!, men jag är inte ovän med nån heller!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0