Världens bästa pojkvän, familj & vänner<3


Gårdagskvällen var hur trevlig som helst, det blev mat & bio med underbara Tove & Anna-Karin! Mycket bra och mycket bra sällskap, saknar som sagt min Tove väldigt mycket jämt och himla kul att äntligen få träffa Anna-Karin lite också. Det är såå synd att man inte hinner träffa sina vänner oftare, men en sak är säkert, en riktig bra vän har man alltid kvar oavsett hur mycket man hinner höras av eller ses!!

Filmen vi såg var även det riktigt bra, det blev Alice i underlandet. Spännande, konstig, rolig och annorlunda. Tiden gick så himla fort, så det måste ju vara ett gott betyg, det var skönt för den höll ett högt tempo hela tiden och hade inte en massa "onödiga" scener eller annat. Jag kan verkligen rekommendera den till alla som inte sett den och till alla åldrar, dock skulle jag som barn tycka den var ännu mera konstig och otäck! Men jag kan hålla med om (som någon filmsnubbe sa) att den som gjort filmen förmodligen var väldigt hög under tiden! Kändes förövrigt som alla i filmen var höga, haha.

Efter filmen bar det av hem till Pontus, mys, mys, mys! Jag hann knappt innanför dörren innan han berättade att jag skulle stå kvar där och inte ta av mig skorna. Sedan tog vi hissen ner till källaren för han skulle visa mig en sak. Snacka om rädd jag blev då, jag hatar ju källare och mörker och inte fick jag titta heller. Vi gick längre och längre in och tillsut fick jag titta och där var den! Världens finaste cykel, precis en sådan jag alltid velat ha, en äkta damtralla i svart med cykelkorg, 7 växlar och det bästa av allt, den hette AMANDA!!
Min underbara pojkvän har alltså hittat denna cykel i en annons och styrt ihop sig med mamma, pappa och mormor och köpt denna fina cykel till mig! Så nu kan jag som blivande stadsbo ta mig överallt och jag ser mig själv cykla på denna fina cykel, med läroböckerna i cykelkorgen påväg ner till högskolan i höst!!
Har jag inte världens finaste pojkvän och familj så säg, det tycker ialla fall jag!
Måste jag påpeka än en gång hur lycklig jag är??
Nej, jag tror inte det!

Nu fattas bara en sak & det är en fin lägenhet, men förhoppningvis är vi (pontus) ägare till en inom några veckor, jag hoppas, hoppas och hoppas!!

Just nu sitter jag på toan och bloggar igen, måste säga att jag skriver bättre då, är man konstig eller? Ikväll ska jag för ovanlighetens skull vara hemma med familjen och bara glo på tv, härligt! Pontus är på fest hos en arbetskamrat. Jag hoppas verkligen han tar det lungt, men det vet jag att han gör, haha. Han kanske dyker upp här inatt om jag har tur!
Imorgon bär det av hem till faster för lite mat och sedan blir det påskmys med hjärtat! Jag bara älskar denna helg, massa långledigt och man får träffa alla nära och kära och dem man håller av & jag kan som sagt bara slappna av och ta det lungt, inget jobb och inget som måste göras efter jobbet!!
Jag trivs, jojo!!

Nej nu ska jag avsluta här på toan, snart dags för Så ska det låta med mor & far, senare blir det Solsidan, mycket bra!
Tjao!

[792810_l.jpg]

Min nya cykel "Amanda"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0