Tävling


Jag är med och tävlar om melodifestivalbiljetter hos Egoina, från Svenska spel. Här hittar du deras Schlager bingo!! =)

Min motivering;

"Glädje för mig stavas melodifestivalen,
Att få åka dit skulle göra mig helt galen!

Jag har alltid älskat denna svenska schlagerfest,
Och om jag fick åka dit skulle jag nog skrika mest!

Jag har aldrig i mitt liv fått en chans att åka dit,
Och jag tycker jag förtjänar detta efter allt slit!

Jag jobbar så mycket att jag knappt hinner andas,
Så snälla låt dessa biljetter vara mina, Amandas!

Jag skulle ta med en av mina bästa schlagervänner,
Hon är en av de roligaste människorna jag känner!

Jag vet att både hon och jag förtjänar detta,
Så låt mig vinna, det är det enda rätta!

Jag vill så gärna sitta i den runda stora salen,
och uppleva den fantastiska melodifestivalen!"



Kommentarer
Postat av: JENNIE

Vi vann inte =( <3

2010-03-02 @ 01:06:42
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0