Full Rulle


Försöker mig på en liten uppdatering då, ojoj!

Är hos Pontus nu, är här ofta nu tycker jag, bra bra!! Ska träffa Jennie idag och ikväll blir det bio med den finaste och imorgon väntar visningar igen, full rulle med andra ord. Så är det jämt nuförtiden, men det är skönt, jag gillart!

Är grymt sugen på att flytta nu, har nog redan flyttat mentalt, men nu vill jag bara flytta på riktigt och få allt iordning, men det kommer, det kommer!! Huvudsaken är att jag får träffa Pontus så mycket som möjlig och det går att ordna, trots att vi inte bor ihop än, men trots det vill jag flytta NU!!!

Nästa vecka kommer även min fina Tove hem, då blir det jättemys, saknar dig massor gumman. Undra om det går att gräva upp Luleå med rötter och allt, för att sedan flytta till Sörmland eller nått, häromkring finns ändå inga vettiga städer så det går nog att ordna!

Oj gud vad mycket jag skrev nudå, konstig man är, jag gillar ju inte ens att blogga, speciellt inte sådana här inlägg, dem är såå tråkiga, men jag är också tråkig, men bara idag!

Vill bara avsluta med att vinka hej till Anna, snart smäller det, bara drygt en månad kvar!

Hej då!

"-Gillar du choklad?
-Japp"


Jag är snygg, jag vet!!


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Vinkar glatt och ivrigt tillbaka!! :D

2010-03-20 @ 18:28:48
URL: http://annasedai.blogg.se/
Postat av: JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Mer sånt här! <3

2010-03-22 @ 12:21:43
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0