Koko


Onsdag idag. Dagen har ändå gått relativt snabbt, även om den inte alls gick lika snabbt som måndagen gjorde. Jobbet flyter fortfarande på bra och snart är det helg! Woho! Mysig långhelg med påsk, kan inte bli bättre, mycket efterlängtat.
Nu sitter jag som vanligt och väntar på Pontus, känns som om jag skriver det jämt, haha, men så är det! Fast han skulle kanske bli lite sen idag, det bjöds tydligen på tårta på jobbet och det kan man ju inte missa...eller!?

Annars känns det som om livet och dagarna gå på fullrulle. Skönt, men även lite stressigt. Men anar att det är detta med lägenhetsköpande och flyttande som stressar mig en del, fast det känns bara kul, men stressigt då tiden blir knapp när vi ska flytta eftersom vi båda jobbar jämt, men så är det.
Just nu känns mitt liv så jävla bra mitt i allt stressande, jag har fast jobb till i slutet av sommaren, jag ska flytta, jag mår bra, jag har världens bästa pojkvän & världens bästa vänner & familj, jag ser fram emot att börja plugga i höst (om jag kommer in vill säga, annars får jag hitta på något annat)!
Det känns som om jag börjar få ordning på mitt liv, på hur jag vill ha det och hur framtiden ska bli & jag är riktigt lycklig! Sedan vet man ju och får ha i åtanke att det inte alltid blir precis som man tänkt sig, men jag är nästan helt säker på att det blir bra ändå!
Åh vad jag önskar att alla kunde få vara så glada & nöjda som jag är just nu, verkligen!!!

Därför går mina tankar hela tiden till min en av mina bästa och närmaste vänner som inte har det så kul just nu! Du kära vän ska veta hur mycket jag lider för dig och hur mycket jag önskar att jag kunde göra något!! Men glöm aldrig hur älskad du är av många och av MIG, jag finna alltid här för dig, NU, SEN & ALLTID!! Du betyder massor för mig, trots att vi inte alltid hinner ses eller höras av så mycket vissa perioder! Massor av kärlek och omtanke till dig!! <3<3<3

Imorgon ska jag äntligen få träffa min fina Tove som är hemma en hel vecka ifrån Luleå! Förhoppningvis blir det lite bio och massa mys och prat. Saknar dig så himla mycket, varför ska du bo så långt bort annars, haha?!
Efter bion blir det hem till Pontus och sedan blir det massa påskfirande med släkten i dagarna tre. Förhoppningvis hinner jag även träffa Tove något mer innan hon far norrut igen.
Nästa vecka ska jag också få träffa Malin igen, ännu en underbar tjej jag saknar alltför mycket och som jag sällan hinner träffa mycket nuförtiden, men jag skyller lite på henne också, hon jobbar ju oxå mycket!! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta vänta på min fina älskling! <3
Byebye!



Två glada tjejer påväg till Skansen i somras!
(Var kanske en aning brunare då än nu, haha!)


Kommentarer
Postat av: JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Vad söt du är! <3



Har ni köpt lägenhet nu? När, var, hur? Blir du stadsbo snart? ;) Du förtjänar all den här lycka som du känner, det gör du verkligen och njut av varje sekund! Oroa dig inte för mig, jag klarar mig alltid, jag har ju så fina vänner ;) <3

2010-03-31 @ 21:21:35
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0