Dayish


Great day today!
Först skola & träffa alla härliga classmates. Efter plugget drog Änni, Hanolish och jag till Slagsta glass (med ett stopp på Tuna också), det var mumsigt värre! Vilket vårtecken att Slagsta glass äntligen har öppnat, riktigt nice.

Nu sitter jag i sängen och solen skiner in genom fönstret och värmer mig, riktigt härligt! Jag firar detta genom att ta på mig värsta sommaroutfiten, shorts och tisha, härlish.
Firar också lite att jag faktiskt går på helg nu, ingen skola imorrn och jag ska unna mig att inte plugga hemma heller. På scehmat imorn står det i stället Hampus (mitt kusinbarn). En väldigt söt och cool grabb som älskar rosa<3
Imorn ska vi tydligen sjunga högt ur farmor Gunnels (farmor Gunnel, är min mormor) sångbok, jojmensan. Vilken tur att jag har sån fin och klar stämma dådå! Om jag känner oss rätt blir det nog lite fika också, för farmor Gunnel är bra på att bjuda på sånt och vi är bra på att äta sånt, jag bara älskar mormors bullar!

Nä, Hejdå flaggstång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0