Frukost på sängen & Fira Mor


Nu ligger jag i sängen och väntar på att min underbara fästman ska komma med frukost, är man bortskämt eller vad. Gott ska det bli i alla fall & det blir bland annat min favorit chokladte, mums!

Senare idag ska vi åka ut till landet för att fira Mami som fyller på tisdag, då blir det ännu mera mat & tårta, det ska bli mysigt.
Senare ikväll börjar ju Melodifestivalen också och det måste man ju se, även om jag intecalltid tycker det är så kul så måste man titta på det, det är nått slags tvång som jag har, haha.
Till det ska jag förbereda gurk- och morotsstavar och blomkål som jag ska dippa och till det cola, så man kan säga att denna dag går i maten och "mysens" tecken! Härligt!

Måste bara tillägga. Igår såg jag och Pontus på två filmer, det var Kenny Begins (mycket bra och underhållande film, se den!) och Baksmällan, haha fy fan vilken knäpp film alltså, riktigt konstig, men också rolig. Så se den också, om ni inte redan sätt den, vilket jag förmodar att ni har för det är ju ingen ny eller okänd film direkt. Om jag inte hade sett Black Sheap (se tidigare inlägg) innan, så hade detta varit den knäppaste filmen jag sett
...nästan!

Nu kom frukosten! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du och din melodifestival ;)

2011-02-05 @ 13:11:57
URL: http://lindslus.blogg.se/
Postat av: Luucy

Frukost är så sjukt gott :D Lätt mitt favoritmål!

2011-02-05 @ 15:41:25
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0