Great feelings


Härliga och våriga känslor börjar infinna sig mer och mer för var dag som går. Iof ska det tydligen bli svinit kallt och snöa imorrn enligt min pappa, men trots detta så känns det som om nu är det dags för vår! Trots varning om snö kan ingen förneka vårtecken som solen, solglasögon, alla hjärtans dag, melodifestivalen och killar i bara t-shirt på stan, haha. När man tänker på våren känns ingenting jobbigt längre.

Var i skolan idag med, roligt. Kan känna mig lite små stressad över vissa saker med skolan, speciellt på kvällarna (typiskt för att man är trött), men så fort man kommer till skolan och träffar alla trevliga, härliga, coola och softa människor, försvinner all stress helt och man känner sig avslappnad och hur lung som helst. Det här fixar jag. Tänk att man kan få sån pepp av en såna härliga människor och att en grupp kan fungera så bra. Har under hela min gymnasietid har jag arbetat väldigt mycket i grupparbeten, men inte förens nu inser jag vad grupparbete egentligen är och vad man kan få ut av det.

Idag träffade jag päronen över en lunch och en kort sväng på stan. Har varit värsta lyxveckan, med massa god mat och familje- och släkträffar, i like. Dock saknar jag min kusin lite, det kände jag när jag fick ett sms från henne idag, måste nog styra nått snart. På stan blev den en liten sybolisk alla hjärtans dag present inhandlat till Pontus. Jag är iaf nöjd med presenten, vi får se vad han tycker. Själv kommer jag få världens bästa alla hjärtans dag present, nämligen att min fina sambo har tagit ledigt på denna kärlekens dag. Då ska vi mysa!

Nu ska jag ta det lite lugnt igen, mår tyvärr lite illa, trökigt! Tjing






Kommentarer
Postat av: Luucy

Jag älskar vårkänslor :D Bor du också i skåne? för här är våren helt klart på g haha :D

2011-02-09 @ 20:34:41
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0