Helgen


Tänkte uppdtera lite om helgen som varit och om underbara alla <3 dag. Hade en super helg då jag på lördagen fick träffa både Malin och världens gulligaste hundvalp, endast 8 veckor gammal. Eftersom Malin var hundvakt så gjorde jag henne lite sällskap och det är inget jag säger nej till om jag blir tillfrågad fler gånger, haha. En riktigt liten knähund var det, som alltid var tvungen att sitta/ligga i knät eller iaf väldigt nära. Det var även supertrevligt att träffa Malin förstås, vi har alltid MASSOR att prata om!

Senare på kvällen bar det av hem till Jennie och Tobbe för att kolla Melodifestival och för att bli bjuden på toppen käk, nämligen hemmagjord (nästan iaf) kebab, mycket gott! Även där fick jag träffa jättesöta små "bäbisar", nämligen två små kattungar som var 12 veckor gammla. Måste jag säga att jag blev sugen på att skaffa katt?! Haha!

Söndagen gick i lathetens tecken, mys, mat och tv. Precis som en söndag ska vara. I måndags (igår) så blev det ännu mer mys, mat och tv. Jag och älsklingen gick en mysig promenad i det härliga men kalla vädret. Vi gixk även förbi Spicy Hot för att införskaffa lite krubb. Sedan blev det mys, monopol på xbox (riktigt kul faktiskt) och en härlig tvkväll ala svt 1. Fast självklart avslutades det, som alla andra tvkvällar med CSI eller Criminal Minds på Kanal5!

Idag var det vardag igen och skola. Mycket roligt, jag gillar ju skolan och tycker tyvärr att det är lite för lite schemalagda dagar i skolan, men jag känner på mig att jag kommer att få äta upp deta påstående senare under utbildningens gång. Idag var det en föreläsnig, ganska intressant faktiskt och VFU- Information. Kul att få veta lite om hur praktiken är upplagd och ser ut. 
Tog en lunch med några härliga klasskamrater och snackade både skola och en massa skit, precis som det ska vara.

Nu på eftermiddagen har jag pluggat och spelat Monopol med mig själv (tragisk, jag vet) och nu vätar jag på att Pontus ska komma hem så vi kan äta något tillsammans! Min fina älskling, som jag fick världens finaste rosor av igår, hihi. Han gick dock en hjärtformad form som man kan steka ägg med, romantiskt värre!

Tjao!




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0