Mys med Mami


Idag blev det mys med Mami, jag behövde åka till Tonfisk Parkeringen (Tuna Park) för att hämta mina och Pontus förlovningringar som varit inne för gravyr,  som nu var klara. Då var jag såklart tvungen att tigga skjuts och sällskap av Mamma. Gravyren blev fin, speciellt på Pontus ring där det syns mycket bättre!

Sen blev det lunch på Mingan, mycket trevlig och mycket gott. Vi fick även för oss att ta en sväng på Myrorna, vilket var väldigt längesen. Jag var ofta där när jag var yngre och fynda bra och lite orginella saker och kläder, men nu var det som sagt ett tag sen. Men över min förväntan hittade jag några fina fynd faktiskt och jag blev mikket nöjd, haha.

Efter att ha hjälp mamma att handla bar det av hemmåt för en kopp te och återigen plugg! Idag har jag alltså lärt mig att se nya perspektiv på kunskap, ubildning och demokrati med hjälp av Bernt Gustavsson! Men oj vad det känns flummigt, okonkret och upprepande, men förhoppningvis har jag lärt mig lite nytt och ibland var det faktiskt riktigt intressant. Däremot ser jag fram emot morogndagens seminarium där vi ska diskutera litteraturen vi har läst. Förhoppningvis blir det både givande och intressant, men jag är också nervös. Det känns ovant att sitta i en större grupp och diskutera flummiga saker i en och en halv timme, haha. Men jag är positiv och det ska bli kul!

Nej, nu ska jag vila min ögon! Tjao!


Kommentarer
Postat av: Luucy

Gud vad mysigt med förlovning!! :D

2011-02-03 @ 20:55:03
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0