Till min sjukling Jennie<3


Tillägnar detta inlägg till Jennie, som ligger hemma och är sjuk med en dum bakterie! Krya på dig sötis!<3

Hmm, vad har hänt sen sist?
Jag har pluggat, pluggat och pluggat. Har skrivit klart min hemtenta och även vår grupptenta, riktigt skönt. Har en hur skön grupp som helst, vilka tjejer! Vi har så kul tillsammans och vi skrattar mer än vi pratar! Dessa tjejer är verkligen guld värda och jag ser fram emot tre underbara år tillsammans med dem!! 

Första kursen i skolan är nu klar, bara en kursutvärdering som sker imorrn. Sen ska man förstås vänta på ett betyg också. Hoppas verkligen jag blir godkänd, men det känns rätt bra ändå.
På tisdag bröjar nästa kurs, vårdandets grunder, ska bli kul att få läsa en kurs som nu börjsr inrikta sig mer åt det jag faktiskt valt att läsa, sjuksköterska! I denna kursen blir den en praktisk eximination, vilket ska bli skoj, men nervöst!

I måndags var jag dock plugg ledig och hann med att träffa Jennie, innan hon blev sjuk! Mycket trevlig, vi gjorde stan och det är vi bra på, haha!
Annars har det inte hänt mycket alls. Ska ta det lungt mestadels i helgen och resterande vecka. Jag har blivit en riktig slöis, orkar inte göra så mycket, men det är ju så mysigt hemma. Men börjar känna mig lite festsugen, så får kanske bli en utgång någon helg framöver, nån som vill hänga med!?
Dock måste jag tillägga att jag självklart sköter mitt hushåll och det med bravur, haha!

Nu blirre tv! Tjong!



Tillägnar detta hjärta till mina pluggdudes! <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fest när jag är frisk! <3

2011-02-23 @ 18:53:54
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅH vilken fin blogg!! hihi och vilket fint hjärta!! lärorigt som fan dessutom ;) du och våran sköna grupp är the best of the best! <3

2011-02-23 @ 20:07:48
URL: http://kondans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0