Börja på nytt


Jag har funderat och funderat och funderat och så har jag funderat och nu har jag kommit fram till att jag borde, vill & kan börja blogga igen.
Vet inte om det kommer bli bra eller kul att läsa, men jag gör ett försök. Det kan ju annars vara kul att kunna skriva ner lite tankar och funderingar nu när jag ska börja plugga.
 
Såg att jag inte bloggat sedan september, det är dåligt. Det är inte det att jag inte haft nått att skriva om, utan att jag inte har haft nån lust. Men det har ju ändå hänt en del sen sist, därför tänkte jag publicera en liten lista i punktform med de grejerna som känns mest betydelsefullt/meningsfullt!

*Blivit sambo på riktigt i världens finaste & mysigaste bostadsrätt
*Jag har förlovat mig med världens bästa & finaste kille<3
*Varit på en romantisk weekend i Sthlm
*Jobbat över ett halv år på Calix, en arbetsplats jag gillar väldigt mycket trots allt
*Fått och har kvar väldigt bra & fina vänner
*Kommit in på högskolan och på allvar bestämt min kommande framtid
*Fyllt hela 22år!!!
 
Det är säkert flera saker som jag vill ha med här, men som jag glömt, detta kan ju bero på just det att jag fyllt 22år och blivit gammal & gaggig.

Som sagt, nu visar det sig hur bra jag kan hålla i detta bloggandet, men om inte annat så kan jag ju ha en anledning till att slippa plugga lite ibland, hihi.

...och bara en sak till. Jennie, när du läser detta, om jag lovar & håller i bloggandet, kan inte du fixa en nu design till mig, iaf en ny presentation i sidomenyn (behövs verkligen). Snäääääälla! Tack!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0