Bra dag


Idag träffade jag Jennie och som vanligt var det mycket trevligt! Jag fick även en jättefin börja studerapresent, tack snälla sötis, jag blev jätteglad!
Fick även tag på lite nya träningkläder så nu är det nya tag som gäller, förhoppningvis redan imorrn! Det är mycket roligare att träna om man får ha snygga, nya kläder på sig, haha.

Nu tittar jag på tv(skräll) och väntar på min älskling (som vanligt), det känns som mitt liv går ut på att vänta, iaf 3/4 av mitt liv. Ska snart börja laga mat också, tror det får bli spagetti och köttfärsås ikväll, mycket gott.

Imorgon väntar ´förhoppningvis lite träning som sagt, sedan blir det lunch på Innovation med mamma & pappa. Så måste jag handla & plugga lite också, så det blir en hektisk dag imorrn med andra ord.

Föresten så tog jag bort Julpyntet ur granen tidigare idag och fy tusan vad den barrade, det bara öste ner barr och hela händer och armarna blev fulla av barr, även mitt "barr" (hår) blev fullt av barr...undra hur många gånger jag skrivit barr nu? Barr, Barr, Barr!!! Men nu är det gjort i alla fall, nu återstår bara att få ut granen ur lägenheten på nått sätt utan att gå barr överallt. Detta låter väldigt mycket som ett omöjligt uppdrag, så därför lämnar jag över det till Pontus, haha.



Pssst...Snart ser jag ut såhär!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv! Du är grym! Nu taggar vi för tränig i morgon ;) <3

2011-01-18 @ 23:38:34
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0